lauantai 23. kesäkuuta 2012

juhannukseni c:

PERJANTAINI::

elikäs mulla ei ollu mitään suunnitelmia oikeastaan juhannukses joten sovittiin sitten alinan kanssa et mennään ulos joskus kaheksan aikaan illal ja sitten jäinkin niille siitä yöksi c: syötiin kivasti jäätelöä, käytiin meillä parikertaa hakee leffaa ja mulle kännykkää ja sitten katottiin vähän aikaa sisko tahtoisi jäädä mutta sitten ei jaksettu kattoa sitä loppuun xd 
++ kun me käytiin meillä niin mun kani pissas alinan päälle xd nauran.  



KIITOS ALINALLE JOKA PELASTI JUHANNUKSENI !! c:

tos on jotain paskaa mitä söin ennen kuin menin alinalle,,
tota suklaamoussea en kyllä ehtinyt syömään vielä :c
nuudelit sydän sydän !


LAUANTAINI::
heräsin joskus 12 aikaan alinalt ja sitten lähin siel kotiin joskus 13 aikaan c:
sitten joskus kolmen aikaan kun olin syönyt lähin perhepuistoon missä oli adli ja venla
mentiin niitten kans sit syödään abc kivasti juustoaterian ja lakuja ja sitten minä possuna join kaakaon 
sieltä me lähettiin joskus venlalle ja syötiin kivasti pannukakkua ja puhuttiin ja kuunneltiin GaGaa c:

venla on aika mies kun se syö pannaria::

adalmiina &/♥ venla::
 


nää tytöt on yks maailman söpöimmist pareist ;__;♥


juon vähän cocacolaa::

yritin vähän niinku nukkua,, mut sit joku nimeltä mainitsematon adalmiina alkoi ottaa minusta kuvia
venla muokkas::












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti