tiistai 23. heinäkuuta 2013

666 PARTY WITH THE DEVIL BITCH

 tänään oon nukkunu pitkään niiinku aina näin kesälomalla. ehkä paras fiilis ikii kun voi vaan maata omassa sängyllä ja kissa tai kissoja on vieressä nukkuu. tuun kaipaa sitä tunnetta taas ku koulu alkaa. päivällä en tehny oikein mitää järkevää muutaku et vahdin hetaa ja siivosin keittiöö. illalla jokus 6-7 pääsin lähtee syötyäni ulos jannan, adlin, venlan ja janeten kanssa. vihdoin ja viimein salon mäkkäristä sai suklaasuklaa tuplamakupirtelöö joten oli pakko mennä ostaa. käytii janeten kans ottaa muutama kuva salon uskelan kirkon lähellä. me käytii myös torilla ja siitä sitten mentii venlalle vittämää loppu iltaa






niittireppu - seppälä - n.20e
neule - veromoda/kirppis - 2e
kauluspaita - jc - n.7.50e
tpaita - h&m - 9.95e


aurinkolasit - seppälä - n.2.50e
kynsilakka - seppälä - 1e
suojakalvo(2kpl) - tiger - 2e
ristikorvikset - seppälä - n.1.50e
roikkukorvikset(toinen hukku jo xd) - seppälä - n.0.80e


suosittelen lämpimästi kaikille tota garnielin tuotesarjaa. myös toi aussien niinsanottu hiusnaamio on todella hyb
vää ja kosteuttaa paljon hiuksia ja siloittaa ja tuo kiiltoa. en muista millon viimeks mun hiukset olis ollu näin hyvän tuntuset ja kiiltävät.
mutta toi nivean suihkussa laitettava rasva tai miksi sitänyt sanotaan on ihan turha. ei vaikuttanut mulla ainakaan mitenkään ja mulla on hieman kuiva iho. miten teillä on toiminut ? 


tässä on mun maanantai päivän nopea piirrustus. se on kesken ja olen tarkoituksella piirtänyt tausta hahmot epätarkasti. toivottavast ymmärrätte ton kuvituksen pointin c: 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti