tiistai 7. tammikuuta 2014

R U MINE ?

ääh. oon alisuorittaja koulun suhteen. mua ei kiinnosta ja välillä taas kiinnostaa. pitäis vaan ottaa niskasta kiinni ja onhan mulla viel puol vuotta aikaa. teen varmaan henkisen että fyysisen itsemurhan kun aijon hakee lukioon. haha. tuskin ees pääsen sinne. mulla on selvät sävelet että haluun isona tatuoijaks mutta siihen on vittu kiinan pitunen matka. asiat on hankalii. ehkä mun pitäis nyt mennä tekee läksyt mutta miks mä en vois tehä niit 12aikaa ennen nukkumaan menoa ? ei. en osaa lukea kokeisiin enkä osaa tehä läksyjä ihmisten aikaan. kun venytän mun läksyjen tekoa menee samalla multa unitunteja. ja kun nukun liian vähän tarpeeksi pitkän ainaa tulee musta yliväsyny jolloin mua alkaa masentaa. vitun oravanpyörä jota pyörittää ainoastaan minä. haha. kysyn itseltäni monta kertaa että miksi teet tätä itelles enkä vieläkään osaa vastata.
 



2 kommenttia:

  1. ihan vitun random
    avaan sun blogis ja tada mitä vittua kuuntelen just am - r u mine?
    ja sit sun postaukses nimi on r u mine
    ja olin vaa et mit ävittua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aika random xd ja kuuntelet aikas hyvää musaa c:!

      Poista