sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

VIDEO MISSÄ LAITAN MUN HIUKSET !

sain tänään editoitua lauantaina kuvaamani videon missä laitan mun hiukset jokapäiväiseen tyyliini. en ehkä joka päivä tupeeraa noin paljon mutta kuitenkin. toivottavast pidette ja videolla näkyy myös nopeasti miten laitan mun clipsit päähän c:


https://www.youtube.com/watch?v=UgwRK88ARaM
https://www.youtube.com/watch?v=UgwRK88ARaM
https://www.youtube.com/watch?v=UgwRK88ARaM

tuossa on linkki koska blogger kusee mutta koitan saada sen kuvake jutun heti ku on mahdollist !






9 kommenttia:

  1. mikä biisi tos hiusvideos soi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. the pretty reckless - make me wanna die

      Poista
    2. luvat varmaa löytyy :------D

      Poista
    3. rauhotu sinä toinen ano xd ja bloggaajalle vinkiksi että videoon kannattaa kuvaukseen kirjottaa et mikä biisi ja et sä et väitä sen olevan sun oma :) nii ei tuu ongelmia

      Poista
    4. voivoivoi teitä joitakin anoja ei sitten voi miellyttää. jos tossa videossa ei olis musiikkeja nii mulle tultais sanoo et video on tylsä. huhhu

      Poista
  2. Eiks sua yhtää häiritse sun omien hiusten ja pidennysten väriero? :o Taino en nyt tiiä milt liven näyttää mut kaikis kuvis ja tos videol näkyy aika selkeesti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mua haittaa koska mun mielest se ei näytä pahalta. enkä mä haluis että mun oma väri olis noin kirkas. olen siis tyytyväinen näihin ja livenä se ei ehkä näy niin hyvin (?)

      Poista
  3. ootko rastottanu noita lyhyitä pidennyksiä tossa sivuilla vai näänkö väärin? :D mistä sun pidennykset on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu oon rastottanu mun vanhoja pidennyksiä jotka lisään tossa videon loppupuolella c: oon ostanu noi rapunzelofswedenistä.

      Poista