tiistai 3. kesäkuuta 2014

BUY ME FOOD AND TELL ME IM CUTE


mulle kuuluu hyvää. peruskoulu tosiaan loppu nyt ja suuntana lukio syksyllä. todistukseen olin yllättävän tyytyväinen  ka 7.8. mun synttäritkin meni tossa  1.6 ja  ikää on nyt 16v. synttärit me vietettiin kavereiden kanssa päättäri päivänä, oli mukavaa :) en tiiä tuntuuko tää ikä paljolta vai vähältä mutta tuntuu että aika vaan kuluu älyttömän nopeasti mutta onneks aikaa on viel jäljellä paljon !

alotin heti maanantaina kesätyöt vanhainkodissa enkä ikinä ajatellu et se sopis mulle näin hyvin. ihmiset sekä hoitajat että vanhukset ovat mukavia. viihdyn hyvin. työpäivä kestää 6tuntii ja päivän aikana ulkoilutan ja puhun vanhuksille. ihan mukavaa vaihteluu ja saa erinlais työkokemusta. ainut tylsä juttu on että en pysty meikkaamaan, laittamaan  hiuksii tai puheutumaan kauheen erikoisesti enkä sitten jaksa myöhemmin laittautuu joten nää  2viikkoo näytän suurimmaks osaks todella tylsältä xd

pakko panostaa piirtämiseen ja ajattelin että tuhlaan osan mun palkasta maaleihin. oon aina ollut arka maalien suhteen mutta nyt on aika harjotella sitäkin ! en vaan löydä sopivaa aihetta/mallia piirtämiseen ja siksi se välillä aina jää.

perjantaina me lähetään venkun kanssa tampereelle ja mennään festareille south parkkiin. me ollaan todennäkösest koko viikonloppu tampereella vaikka festarit on vaan pe-la. onko kukaan muu tulossa samoille festareille tai muuten vaa hengaa tampereella ja haluis nähä ? :)  

tulkaa ihmiset puhuu mulle kikissä koska ei elämää :(
kik : toodeadtodie666 



4 kommenttia:

  1. oi ihanaa et oot vanhainkodis töissä! :D se on arvokasta työtä ja kun vanhukset tykkää tosi paljon kun saa jutella ja pääsee ulos jonkun kanssa kun hoitajilla ei oo juurikaan aikaa sellaiseen joka on kyllä tosi harmi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha juu :) mäkin arvostan ja nykyään arvostan vielä enemmän. lähes jokaisen nuoren olis hyvä kokeillä tämmöstä ees muutaman päivän ajan. se avais maailmaa aika paljo, mutta onneks tossa vanhainkodissa missä mä oon nyt nii on koko kesän 6kesätyön tekijää ja ne vaihtuu sitten 2viikon välein :)

      Poista
    2. juu niimpä :D kyllä se avartaa kun näkee vähän erilaista elämää ja ku monet luulee et vanhat ihmiset tuomitsee sut sillä miltä näytät tai et ne on ärsyttäviä elämään kyllästyneitä, ei se niin oo vaikka joukossa on näitäkin mut suurimmaksi osaksi ovat tosi ystävällisiä ja kiitollisia kaikesta mitä vähänkin teet :) mut se on hyvä et nuorille annetaan mahdollisuus/tarjotaan töitä ja mitä sitä valittamaan kun suurin osa ihmisistä ja nuorista on työttömiä, nii on se ny kiva saada rahaa vaikka ei sit tykkäis olla töissä jossain mut se kannattaa vaa miettii et hei olen vaan noin 2 kk elämästäni täällä et ei se ny nii paha ole :DD ja kyllä rahaa aina tarvii XD !!

      Poista