torstai 20. marraskuuta 2014

LIIKAA KAHVIA JA UNTA

heipä hei kaikki. ajattelin kertoo hieman mun kuulumisista pitkästä aikaa. tosiaan lukiossa on lähteny nyt 3jakso menemään. tuli eilen haettua enkun koe ja tosiaan numero nelonenhan sieltä tietty tuli. fiilikset oli massa. olin lukenu siihen kokeeseen parikin päivää, mutta asiat vaa ei uppoo päähän. harmittaa koska tiedän että kielet on tärkeitä ja haluaisin olla niissä parempi, mutta joku vaan junnaa aina vastaan. tilannetta ei auttanu yhtään vaikka sain psykologian kokeesta 9. mutta jos se uusintakokeessa menis paremmi tai jotain.


muuten mulle kuuluu hyvää. oon viihtyny nykyään enemmän himassa. en vaan jaksa lähteä mihinkään joka päivä ja saatan istu sohvalla koko päivän välillä juodessa kahvia ja toisten nukkuessa. mielestä ihan hyvä näin. vaikka nukunki ehkä liian vähän nii tulee annettua koululle enemmän arvoa. koulussa on muutenkin kivaa. asiat on kiinnostavia ja viihdyn koulussa.


asiat vois varmaa olla huonomminki jos mun asenne olis eri. en tiiä mikä on kun elämä tuntuu nii hyvältä. ainut asia mikä painaa on ettei mönkijä aina tykkäis heti lähtee käyntii, mutta sekin on pikku juttu xd ne arjen pienet ilot on vaan nostanu arvoaan mun elämässä paljon ja muutenkin on paljon kivempi olla hymyssä suin kun naama norsun vitulla että ihan suosittelen kaikille ;)


harmi että tää blogi ja videot oikeesti kaatuu siihen ettei mulla ole rahaa (ees kameraan). on se raha vaan nii tärkeä asia. mutta toivottavast ainakin mun aikuisuus sujuis sillee ettei olis raha huolia kauheasti. haluan nyt tännekkin kartoittaa että mun kone ei tunnista mun kameran videoita videonmuokkausohjelmasta puhumattakaan. toivottavast tähän tulis joulun alla jonkun suuntainen muutos. olis vaa niin kiva tehdä videoita kun nyt ei oo kiire :(

mutta toivottavast teille kaikille kuuluu hyvää ja koulut/työt sujuu ! pirteää arkea kaikille ja hyvää tulevaa viikonloppua :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti