perjantai 13. heinäkuuta 2012

erikoisomistus mun spesiaalille, hei söpöliini !

tiistaina menin joskus 14.35 salon linjurille eemeliä vastaan koska se tuli meil muutamaks yöks c: ja eemeli on siis mun ihku poikaystäväni, ihan näin vain tiedoks kaikille ja se on tooosi ihana ja kaikkea muuta c:♥
  
me oltiin tiistaina adlin,venlan,janeten ja roosan kans mäkis,kapel,toril ja sit illemmal meillä,, 
ja mul oli siis ainakin tooosi kiva ja uskon et muillakin oli c:



hyymm,, keskiviikkona hyymm,, mun muisti varmaan pettää koht xd mutta olin aikakin sairaalas fysioterapeutilla koska minun polvet ja sit vain kaikkii homoi ohjeit mitä mun pitäis tehdä .__. sitten sen jälkeen äiti vei mut ja eemelin kapelle ja sit me hihhuloitiin siellä jaja käytiin varmaanki mäkissä ja kahvilla tai no mä join kaakaon ja niin c: jut sit illemmat katottiin joku leffa jota en nyt muist mun äitin kans xd lol kuolema c:

torstaina sitten lähettiin jossain vaiheessa taas meilt ulos jonnekki kapell janeten kanssa ja käytiin kahvilla.
illemmalla me oltiin meillä kattomassa jotain leffaa, mitä en taaskaan osaa kirjoittaa,, ja sit me siis välil käytiin meijän viereses puistossa ja sit syötiin pikku pitsoij c: 

perjantaina meijän piti herätä aikaisin kun eemelin piti lähtee ja sit sitä oli söpö kattoo kun se laittaa hiuksii ja muuta siihen asti kunnes nukahdin c: xd 

ää ja nyt mul on eemeliä ikävä, mut onneks mun pitäis nähä se lähi aikoina c::♥


2 kommenttia: