lauantai 14. heinäkuuta 2012

perjantaikolmastoista ja kaikki loisti !

aamupäivällä en tehny kai mitään muut kun ollu koneel ja nukkunu päiväunii,, koska mua väsytti.
sit jossain  vaihees mut herätettiin ja raahattiin kauppaan jaja sit me mentiin äitin ja iskän kans heseen
ja nyt ne epäilee et mä en muka haluis syödä koska halusin hampurilaisaterian enkä kerrost koska se on nii iso xd hei nauraaan. ja nyt ne kai vahtii mun syömisiäni LOL !!
perjantai illal olin hulinan kanssa mäkissä jeij ! ja sitsit oltiin meijän vieresessä puistossa hetken c:
mut oli taas alinan kans vaiks kuinka kivaa koska se on tollanen kiva c:
oon tuntenu alinan 2lk asti(olen menossa nyt 8lk) ja ollaan oltu hyvii ystävii se koko aika,,
kiitos alinalle perjantai päiväst c:

hulina c:
 alinan ruokaaa::

olen aika keskittynyt jajaja jotain D:


loppu illast pelleilin :oo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti