keskiviikko 24. lokakuuta 2012

rememder than i'll always love you. bye

vähän kuvia mun huoneest ja satunnaisista tavaroista koska jaksoin siivota c:

ui ;__; tää on mun rakkain asia mun huoneesta. tarinasta en kerro muuta kun että aw ;__;♥


lana ;__;

ohooho salaisuudet

LUCK - DREAM - BE HAPPY

hiuslakka joka on pakollinen.

haluisin vähän niinku näyttää tolta :o

Lisää kuvateksti

kaverikuva 2012

minun muutama kangaskassi. yks puuttuu .__.


EMP \,,/

radio joka on päällä 24/7


koru jonka olen saanut ;__;








2 kommenttia:

  1. Vissii teil on toi kaverikuva noinki kiva, et se vaivaudutaa ottaa pihal ja vissii sul on noi hieno huone ja vissii oot noi nätti jajaja .__.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sinänsä toi kaverikuva oli tyhmä kun se otettiin ulkona koska ainakin mun oma ilme on epäonnistunut ja näyttäis et joku olis vain ottanut satunnaisest tollasen kuvan eli ei näytä niin ''viralliselt''. mun huone on ollu ton näkönen jo jotain 5vuotta. olen iloinen siitä että oon osannu valita tollaset tapetit xd kiitos paljon c:

      Poista