lauantai 3. marraskuuta 2012

vielä me kohdataan ja tätä jatketaan. lähetän tän toiveen maailmaan.


KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. yksinäisyyden olotila
2. epäsiisteys
3. huutaminen
4. kaikkitämmönentunnepaska
5. toisten arvostelu
6. ennakkoluulot
7. kusipäät
8. välivalta
9. kun ei oo rahaa
10. mä

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. vittuilen jos ei kiinnosta
2. sanon mielipiteeni päin naamaa usein.
3. haluan näyttää kauniilta joten meikkaaminen ja hiustenlaitto on minulle tärkeää

4. en kerro ikinä syvimpiä tunteitani
5. joskus en osaa luottaa ihmisiin ja joskus luotan liikaakin
6. kavereitani ei loukata tai muuten muuten ilmaannun paikalle
7. en halua olla surullinen joten peitän tunteeni usein hymyllä.
8. puutun helposti riitoihin
9. valitan

KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. rehellinen
2. luotettavuus
3. ulkonäkö
4. luonne ja samanlaisuus
5. söpöys
6. oma aloitteinen
7. huolehtiva
8. antaa omaa tilaa jos tarvitsen

SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. haluan lähtee pois kotoo
2. toivon että yks ihminen soittais mulle ja saisin selvitettyy asiat
3. rahaa
4. kaikki olis hyvin taas
5. vaatteita
6. hiustenpidennykset
7. hauskanpitoo ystävien kans

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. laitan torkun
2. puen vaatteet
3. meikkaan
4. laitan hiukset
5. syön ja menen istuu koneelle samalla
6. pesen hampaat

VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI:
1. janette
2. janna
3. adli
4. venla
5. roosa

NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. puhelin
2. musiikki
3. itseni laittaminen
4. ystävät

KOLME KAUNEINTA ASIAA MITÄ SINULLE ON SANOTTU:
1. rakastaa mua
2. haluaa olla mun kanssa aina
3. sanottu kauniiks

KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. menettäminen
2. asioiden muuttuminen huonoompaan suuntaan

YKSI TUNNUSTUS:
1. vituttaa.

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi upeet hiukset! Oon pitkään itekin haaveillu punasista hiuksista, onko ton värin ylläpito kauheen vaikeeta ilman että se heti haalistuu? :)

    ♥ http://oodimaailmalle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos c: tossa kuvassa mulla on mun kaverinkin hiustenpidennykset niin ne näittää paljon paksummilta, mitä ne nyt on, mutta mun pitäis koht ostaa taas uudet itelleni c: ite värjään noi 3-4 viikon välein. nyt mulla on ollu 2viikkoo väri enkä oo harkinnukkaan uudelleen värjäystä, joten ei ole kauheaa vaivaa. käytän normaalia kaupaska ostettua hiusväriä ja pestessäni ''normi''kaupasta ostettu hiusshamppoota ja hoitoainetta c:

      Poista