torstai 15. marraskuuta 2012

Sina Fanny Aleksandra \,,/

heeij ! 
mun päivä on tänään mennyt ihan normaalisti koulu ja sitä rataa. meijän koulus on nyt niit lomautuksii niin on vähän rennompaa,, kelpaa mulle vitun hyvin !

ajattelin kertoo vähän enemmän itsestäni ja tällee. 

elikäs mun nimi on Sina jonka varmaan kaikki tietää. ihan näin kavereiden kesken sina c: mutta mua ihan kutsuu sintiks, isosinaks, sinkkukinkuks, sindeks .. rakkaalla lapsella monta nimeä eikös niin tai sitten ei. mulle mun elämässä on tärkeintä ystävät ja kaverit ja perhekkin ihan. teen kaikkeni jotta saan asiat pysyy hyvin. 

koulua käyn salon moision yläasteella ja olen 8b musaluokalla. pidän luokastini ja sen hengestä. musaluokan takia suurinosa oppilaista tuli tutuksi jo ala-asteelta ja 3lk lähtien on sitten pitäny katto samojen ihmisten naamaa kunnes meille tuli muutama luokkalainen mukaan 7lk alussa. hyviä mustoja ja varsinkin hauskoja xd kouluun meneminen ei ole aina ollut niin mukavaa mutta kyllä sinne on nyt ihan kiva mennä koska kaverit c:

mulla on todettu lukihäiriö. oon aina ollu paska lukee ja tekstin ymmärrys on ollu vaikeeta, joten tämän takia saattaa olla kirjoituksissani hieman enemmän kirjoitusvirheitä ja hassuja lauseita. mulla on joitan pieniä ''etuoikeuksia'' tai miten sen sanois mut saan esim. tehdä kokeet pienluokassa ja mulle selitetään kysymykset ja tällee. enemmän tästä on haittaa kun hyötyä !

 harrastan jääkiekkoa loimaalla. olen harrastanut jääkiekko jotain 8vuotta. hui eli aikas kauan. olen aina pelannut pakkia eli puolustajan paikkaa. pienenä pelasin maalivahtina vuoden tai kaks mutta se ei olikeen ollu mun juttu. en jaksanu kantaa itse mun patjoja niin en halunnu sitten olla maalivahti. näin pienempänä D: pelaan nyt loimaan rocketsin c-tytöissä ja joskut käyn lohjan naisten mestis joukkueessa ja harjoittelen salo ht naisten kanss. nyt mulla on ainakin helmikuuhun asti liikuntakieltoa.

mun on pitänyt kestoo tosta mun polvikivuista ja liikuntakielloista hieman. mulla alko sattuu joskus 5vuotta sitten polviin rasituksen takia ja ne on vaivannu mua tähän asti lähes päivittäis. oon käyny kaiken maailman röngteneissä, tietokonekuvissa, magneettikuvissa, urheilulääkärillä, ortopedillä jne. nyt muutama viikko sitten sain esti kertaa tietää mistä tää johtuu. mulla on d-vitamiinin puute josta johtuu mun luiden huonolaatu eli suomeks mun luut on aika onttoja koska mulla on pitkät raajat ja ne on kasvaessa venyteet eikä niistä oo tullu kovinkaan paksuja. nyt mulla on tämän takia tammikuun loppuun asti liikuntakieltoo ja pitää syödä päivittäin d-vitamiinii 5 kertainen annos.

kaverit on mulle varmaan tärkeintä mun koko pienessä elämässä. vietän myös kavereiden kanssa niin paljon aikaa kuin voin tai saan. parhaimpia kavereita mulla on janette, venla, adli, anna ja janna mutta tässä ei suinkaan ole ne kaikki josta välitän tai nii c:

luonnettani on vaikea kuvailla. olen aika suorasanainen joka on joskus huonokin asia, koska vihaan ylikaiken paskan puhujia. voin olla äkkipikainen jossakin asioissa mutta kuitenkin lagaan suurimman osan elämästäni.  en tähtää täydellisyyten ja mielestäni mikään tai kukaan ei voi olla täydellinen. minulla on usein ennakkoluuloja. olen usein ujo uusien ihmisten kanssa ja voi olla muutaman ensimmäisen tapaamisen aika ihan hiljaa, mutta kun alan tuntea ihmistä niin mun on helpompi puhua. tututtujen ihmisten kanssa olen joko hyvin puhelias tai hiljainen. riippuu paljon päivästä.

ulkonäkö on minulle tärkeää. mulla ei ole varsinaista tyyli lajia mutta oon joku simmonen emoscenehipsterhardcore sekoitus. rakastan hiustenlaittoa ja meikkaamista. varsinaista tyyli igonia mulla ei ole mutta netist katon lähespäivittäin vaikutteita vaatteiden, hiusten ja meikkejen suhteen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti