sunnuntai 4. marraskuuta 2012

so many bitches.

heeij ihmiset  c:
en oo nyt pitkään aikaan kirjotellu et mitä oon päivän aikaa tehny.
Tää viikko on menny ihan hyvin. koulus on ollu väriviikko ja mulla on liikuntakieltoo johonki tammikuuhun asti koska mun luut on kuulemma mössöö. voin kertoo siit sit joskus enemmän c: 

perjantainen ''pelottava'' päivä

  Tänään mä heräsit kun mua huudettiin aamupalalle. mä en nää ikinä painajaisii mutta nyt näin. mun pahin pelko menetys. ja sitten sen jälkeen näin viel ihan pienen unen, että mun kaveri tuli mun eteen jotain puhuu mitä pahaa se aikoo tehä tänään ittellee. hyi mull oli sen jälkeen simmonen kauhee lagiminen ja miettiminen. toivon että kaikki on sil kunnossa ja muuta !
päivällä vain katoin tv, olin koneella, laitoin ruokaa ja laitoin itteni valmiiks koska lukalla alko peli. laitoin tänään ekaa kertaa raitoja mun äitille. oon mä ennen muiden hiuksia värjänny mutta en oo laittanu raitoja. onnistu kyl hyvin. lukan pelin jälkeen oon kattonu vain tv ja nyt istun koneella ja odotan et mut kutsutaan syömään c:








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti