tiistai 20. marraskuuta 2012

but nothing feels like home like you babe i love you more than you will ever know.

heeij ! 
tänään mulla alko koulu 10 mutta olin koululla vasta joskus varttia yli koska nukuin vähän liian pitkään.
onneks se ei haitannu koska meillä ei ollu matikan tunnilla opettajaa koska lomautukset. ruokana meillä oli pannukakkua ja hernekeittoa. 3pannukakkuu oli mulle ihan tarpeeks xd
tänään muuten olen vain nukkunut päiväunet, lukenut enkkuu joka ei auta yhtään ja rahdannu puita ja juonu ylihyvää kaakaoo c:
psss. mus on tullu joku ihme yö bloggaaaja xd

PSSSS. LAITTAKAA KOMMENTII SIITÄ MINKÄLAISEN POSTAUKSEN HALUUTTE LÄHIAIKOINA !! 


kun siirtämisessä tietokoneelle tapahtui jotain varmaan :c

janette,venla, adli,laura ja epämääräinen janna 


täs on mun pikkuprinsessasiskoni Heta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti