perjantai 23. marraskuuta 2012

ruma ankanpoikanen mustilla pandasilmillä (ja sivusiilillä).

heeeij ! 
mä olen nyt istunut tosi kivasti tän viikon himassa kotiarestissa ja puuhommia tekemässä. mut eilinen päivä kruunas koko viikon. mun isovanhemmat ei oikeen varmaan pidä mua minään lempilapsenlapsena. tai ainakin niist saa simmosen kuvan vitun helposti. eilen tostaina me mentiin niin puuhommien takia. sitten tietenkin mentiin kohteliaasti juomaan heille kahvia. kivasti mun mummu osas sulkee mut kokonaan keskusteluist ja muuta. 

'' luka. haluisitko sä tollasen kaakaojuoman, kun mulle ei oikein maistu ? ''
'' emmä taida. ''
katsoo mua. 
hiljaisuus.
'' no mä taidan juoda sen itse illemmalla. ''

totta kai mä kunnioitan mun isovanhempia ja näin. jooo. kai mun tyyli on sit jotain niiin järkyttävää kun mulla sattuu olee usein vähän erinlaisia vaatteita ja enemmän meikkii kun esim mun muilla serkuilla. 
'' eihän susta tuu koskaan tollasta kun sina ? '' 
sano mun mummu yhelle mun serkulle.

jätän sinänsä tuollaiset kommentit omaan arvoonsa.

'' taasko sä oot ottanu noi sun pandasilmät mukaan. kannattaa varoa ettei kukaan luule että sä oot saanu turpaan ''
'' aa joo ... ''


eilen kotiin tultuani torstaina sain taas vähän paskaa niskaan mun vanhemmilt. sain ''luvan'' sivusiiliin. oon jo kauemmin aikaa halunnu sivusiiliä mutta en oo saanu. nyt kuitenkin oon puhunu siitä niin paljon ja nii. 

'' onko sun pakko pilata sun kauneus niin siitä vain ja jos sulla on joku tarve saada itsestäs mahdollisimman ruma ja saada huomioo sillä sun rumuudella niin siitä vain. kyllä me susta silti tykätään koska sä oot meijän yksi kolmesta lapsesta. ''

vähän tämmönen arka aihe. sinänsä mietin et miks nyt kirjotan tätä ja aijon julkistaa. nii. en haluu mitään säälii vaan haluisin tietää et onks mun tyyli sit jotenkin niin ruma tai jotain että näin. niistä keskusteluista(mähän en saa sanoa mitään mun vahmepia vastaa koska ne on mun vanhempia ja mun pitää totella niitä tai tulee muuten enemmän paskaa niskaan.) huolimatta aijon vetää sivusiilin koska mua ei sinänsä liikuta mitä mun vanhemmat on mun ulkonäöstä mielt. haha jotenki aika naurettavaa.

tämmöset hiukset olis unelmat jos ne olis vähän pidemmät vielä. joululahjaks mun pitäis saada hiustenpidennykset joten tuollaista odotellessa c:










6 kommenttia:

  1. tiiän tarkalleen milt toi tuntuu, koska itellä ihan sama juttu..mut se pitää vaa jättää omaa arvoonsa ja miettii kui rohkee on ku uskaltaa olla erilaine eikä välitä mitä muut sanoo, vaikka ne oliski sukulaisia. sulla on upee tyyli ja oot muutenki ainanki ulkonäöllisesti vitun täydelline ;___;

    VastaaPoista
  2. Mun mielist oot tosi nätti ja sun tyylis on just persoonalline, etkä oo mikää massateini! Haluisin ittekki sivusiilin mut en tie sopisko se mulle:D
    ps. Sun blogi on tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voihh kiitos ;__; ja mullaki on viel kahenvaihella vedänkö sitä et mitä sit jos se ei sovikkaan. no ihan sama varmaan sitten. pitän sen varmaan jollakin pidennys klipseillä tai jotain c: mut kiitos viel kommentista c:

      Poista
  3. sul on just hieno tyyli ku se ei oo sellane ku muil ja se sopii sul

    VastaaPoista
  4. Miten ne voi sanoo sun tyylist tollee.. Tai varsinaisest miten ne voi sanoo sulle tollee. :/
    Mä oon aina ihaillu tota sun tyyliä ja se on just ihan unelma ! o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ;__;
      mut jokainen sit omalla tavallaan varmaan D:
      kiitos myös sun kommentista c:

      Poista