sunnuntai 30. joulukuuta 2012

all i need is someone to save me cause I am goin' down.

heeeij !

yh loma alkaa olee lopuillaan jo ja tuntuu etten olis tehny mitään. lauantaina olin mun isomummun hautajaisissa. jossa lauloin kirkossa '' musta saara '' nimisen laulun. en ollu kuullu ees ennen. itse en ollut tyytyväinen lauluuni mutta kai se siinä sitten meni koska mulla ei ollu ees säestyst ja nuha on ollu jo pitkään. oli ihan hauska nähä serkkui vaiks en sit paljoo sukulaisten kans puhunutkaan. 
tänään olen vain ollu himassa, mäkissä, kapella ja janetella claudian kanssa. mielestäni lomat pitää saada viettää kavereiden kanssa ja tuntuu etten oo ees melkein ketään mun kavereit oo nähny täl lomalla :c mut onneks koht alkaa koulu niin näkee taas ihmisii. jotain positiivista sentään c:

+ hyvät uudetvuodet kaikille ja kiltisti sitten !



rakastuin noihin sukkiksiin c:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti