tiistai 18. joulukuuta 2012

one more fucking love song and i'll be sick.

ähh. jotenkin koulun suhteen kiinnostus ihan nollassa mikä ei oo hyvä juttu mun kannalta kun on nää lomautuksetki viel ja yhteen kemian kokeeseen pitäis viel jaksaa lukee mut en vain jaksa. onneks kuitenkin kouluukin on enään tää viikko ja sit tulee olee pieni loma. 
mun pitäis värjätä mun hiukset, ostaa uusia meikkejä ja ostaa viel joululahjojakin, joten torstaita odotellessa. jotenki itseltäni ei löydy viel yhtään joulufiilistä itse asiassa odotan melkein uuttavuotta enemmän enkä tiiä ees miks. mul ei oo erityisii joululahja toiveita muutakun hiustenpidennykset, lahjakortteja ja läppäri vaikka niistäkin tulee hintaa ihan tarpeeks. 
otenki on ihan outo fiilis koko ajan ku en oo niinku kauheen surullinen tai mitään vaiks ihan hyvin voisin olla mut sit taas kaikki tuntuu joskus niin hankalalta. siks oon koko ajan sillee öö. haluisin muuttaa mun tyyliä hieman vaatteiden kanssa tai siis ostaisin vain uusia vaatteita ja tyyli niin sanotusti monipuolistuisi. ja sit haluisin  nähän yhen henkilön. mua jotenkin vituttaa tämmönen tilanne mikä mul on just pääl et en tiiä vittuakaan mistään. tekin vaan mieli syödä kaikkea paskaa ja ostaa vitusti liikaa tavaraa niin tulis taas hyvä mieli.
pahoittelen angsti postauksesta ja siitä ettei mun äiti oo tuonu mulle pattereita kameraan.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti