maanantai 18. marraskuuta 2013

10 KYSYMYKSEN WE♥IT/TUMBLR HAASTE


1. UNELMAHIUKSESI

mun unelmien hiukset on pitkät, tuuheet ja ää en osaa kuvailla. haluan vaan pidennykset jotta mun hiukset on taas täydelliset. harmi etten sillo tajunnu kui ihanat mun hiukset oli D:



2. UNELMAKAUPUNKISI

mulla ei oo mitään unelmien kaupunkia. mun unelmien kaupunki on siellä missä mulla on oma asunto, kissat, työ ja poikaystävä c:


3. UNELMATALOSI


salaisesti pidän prinsessalinnoista mustalla ja valkosella värillä. olis ihana asua todella koristellussa talossa. en haluaisi isoa talo vaan jonkun kerrostalo asunnon ylimmästä kerroksesta kaupungin keskellä.


4. LEMPIVAATTEESI

suurin osa omia kuvia mutta noista vaatteista ja asuisteista eniten pidän !


5. MITÄ TEET MIELUITEN VAPAAPÄIVÄNÄSI

olen mun kavereiden kanssa, piirrän, kuuntelen musaa, olen tietokoneella, olen mun kissojen ja muiden eläinten kanssa ja syön hyvin.


6. TAVAROITA/ASIOITA JOITA HALUAISIT


7. KENELTÄ HALUAISIT NÄYTTÄÄ


8. UNELMIESI MIES 

täs on nyt jonku näkösii miehii jotka on ulkonäöltä mun makuun. uiui mutta kyllä mä eemelin valitsisin ♥


9. ASIA JOTA RAKASTAT

kissat, keikat, kaverit, mun rakas, piirtäminen, ruoka, perhe. harmi ettei kaikki mahtunu kuvaa :c



10. SATUNNAINEN KUVA


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti