torstai 24. huhtikuuta 2014

I CANT UNLOVE YOU

lukuun ottamatta tota yhtä asiaa kaikka on hyvin. oon taas kipee. päätä särkee, kurku kipee ja ääni on lähteny sekä on vähän kuumetta. en päässyt ensimmäiseen tän jakson isoon kokeseen sen takia. no kyllä niit uusintoja vielä tulee. en jaksa miettii. mut odottaa kauhulla vikoja kokeita ja valtakunnallisia mutta en mä. en osaa stressaa tollasist koulu jutuist joka on mun mielest huono juttu. numeroihini on paha vaikuttaa enää paitsi pitämällä ne samoissa ku enne. en jaksa miettii pääsenkö lukioon tai sinne mihi oon hakenu. mulle on tavallaa ihan sama mihin ''joudun'' kuitenki uuden alku mutta samalla pysyn samassa. odotan kyl innolla uutta tulevaa kouluu mutta enemmän odotan kesää ja kesälomaa. oi voisko jo.

olin koko pääsiäsloman mun isovanhemmilla mun siskon kanssa. ihan kivaa vaihteluu. junalla oli kiva mennä ja oli kiva nähdä sukulaisii ja lomailla rauhassa. tuli kyl nopeest tarve päästä kavereide luo. voisin viettää kaiken aikani niiden kanssa <3


oi ihana lana. ekalla kerralla en ihan syttynyt mutta nyt rakastuin tähän biisiin c:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti