torstai 24. huhtikuuta 2014

I HATE THAT I STILL THINK YOU'RE A GOOD PERSON

hankalaa. vihaan ku kaikki pitää olla nii vitun hankalaa tai itse asiassa vihaan sitä kun kaikki pitää tehdä hankalaksi. yks ihminen saa mun elämän sekasin. en tiedä mitä tehdä. en tiedä mitä se haluaa mun tekevät. ihminen kenen kanssa haluaisin jakaa elämäni meinaa kääntää mulle taas selän. oon väsynyt. en oo ikinä satuttanu häntä. oon pitäny toista ku kukkaa kämmenellä enkä ikinä haluais satuttaa. mutta hän ei vaan ymmärrä. ei sitten. 

ihmisiin keneen kiinnyn en yleensä osaa päästää irti. vaikka ne satuittais mua kerta toisensa jälkeen. se on mun heikkous. en tajua itteeni. tiedän että toinen ei oo mulle hyvästä ja se voi viedä tuhota mut mutta silti jatkan. 

oon nyt tehny päätöksen että jos toine vielä jatkaa tätä satuttamisen nii jätän sen mun historiaan. huhhu. tuntupa isolta lauseelta. oon huono päästää ihmisist irti. liian huono. en voi jatkaa huonossa suhteessa jossa toinen ei arvosta mua ees sen vertaa että kertois mulle että missä mennään. eiku toinen vaan pakenee ja luulee että mulle se on ihan ok. se ei vittu todellakaa ole mulla ok. vittu mulla on paha olla tän asian takia. onneks oon jo niin väsyny tähän juttuun että en jaksa ees surra. musta tulee vaan kylmä ihminen sitä kohtaan enkä haluu sitä. vai haluanko sittenki. en tiedä.

onneks on kesä. onneks koska kaikki tuntuu ees vähän helpommalt


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti