keskiviikko 7. toukokuuta 2014

HOW MANY SECRETS CAN YOU KEEP ?

niin  sanottu viimenen koerumpa yläasteella käynnissä. helpottavaa että  kesä loma on kohta. tänään mulla oli koko päivän pitunen pääsykoe sisustuspuolelle. salon lukio oli mun ykkös vaihtoehto ja todennäköisesti pääsen sinne mutta ei kyllä paljon haittais vaikka menisin tonne. ihan sama kunhan saan tulevaisuudessa ammatin missä saa käyttää luovuutta.

odotan kesää niin paljon. tarvitsen lomaa just nyt. yks elämäni tärkeimmist ihmissuhteis on kussu. yritin kaikkeni pitää sen hengissä mutta turhaan. mun pitää viimeinki osata päästää irti. muuten mulle kuuluu hyvää ja yritän tämänkin asian ajatella positiivisesti. se ihminen loukkas mua niin monta kertaa ja annoin aina anteeks mutta silti se petti mun luottamuksen ja jättimut yksin. haha paska.

kaipaan tällä hetkellä jotain uutta mun elämään. haluan uusia kavereita mutta oon niin huono tutustuu uusiin ihmisiin. tulkaa ihmiset puhuu mulle vaikka kikissä ( kik toodeadtodie666 ) tai vaikka askissa tai jotain ;__; 

keksin muutama päivä sitten mitä teen mun hiuksille. ostan kesällä blondit 60cm pidennykset sekä rastoja. pidennykset värjään puna oransseiks. uiui en kestä oottaa. ja oi muutenkin haluisin uudistaa mun tyyliä vaatteilla ja asusteilla mutta raha ei riitä. haluisin tilaa netistä kamaa mut ääh kauhian vaikiaa D:

heippodei ja hyvät päivän jatkot !









2 kommenttia:

  1. Miksi venla käyttää punaista huulipunaa kun se ei osaa sitä edes laittaa kunnolla?

    VastaaPoista