torstai 10. heinäkuuta 2014

KATSELTIINKO TOISIAMMME KESÄ LÄPI SORMIEN


mulle kuuluu hyvää. rakastan niin paljon tätä aikaa vuodesta koska mulla on niin paljon aikaa itselleni ja myös muille. oon piirtäny enemmän paitsi no se tapahtuu 2aikaan yöllä mutta sillon vaan on paras aika kun saa yksin kuunnella musiikkii ja olla rauhassa. muutenkin on niin ihana olla koneella viimeinkin omassa huoneessa kun ostin tv johon saan yhdistettyy mun läppärin josta on näyttö rikki. 


oon ollu nyt pitkään ulkona. perus abc ja salon tori. jotenkin salon tori on kesäsin ihana paikka. siellä on aina ihmisiä, se on kauniin näkönen ja kaikki on lähellä. siis tätä oon ottanu koko talven että saan istua mun kavereiden kanssa nurmikolla, kuunnella musiikkia ja puhua paskaa.


toivottavasti teijän kesä menee kanssa hyvin :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti