sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

MITÄ ON TULLUT TEHTYÄ ?

Heeij !

Kesäloma on puol välissä ja aattelin sen johdosta tehä tilannekatsauksen. Mulla ei ollut kesälomaksi muita tavoitteita kuin työt, lepo ja festarit. Töitä sain mun kaverin vanhemmilta kolmeksi viikoksi, mistä on vielä viikko tekemättä. Työt on sujunu tähän asti hyvin ja on jees, että kesäksi on saanyt ylimäärästä käyttörahaa.

Oon saanut levättyä hyvin. Sen johdosta myös mun unirytmi on mennyt sekaisin, mutta onneks mulla on aikaa saada se ruotuun ennen koulua. Levon lisäksi oon päivisin ehtinyt käydä helsingissä, turussa vanhan ajan markkinoilla, salon iltatorilla, seuraamaan uutta sarjaa The Tudorsia jne.


Festari liput käytiin hakemassa perjantaina mulle ja mun veljelle. Ollaa menossa Blockfesteille elokuussa. Jeij viimeinkin pääsen kuuntelemaan live räppiä ja viel mun veljen kanssa. Oletettavasti mun muutama mun kaveri tulee ekalle päivälle mukaan, En jaksa odottaa *sydänsilmät*

2. kuvassa on mun kynsistä kuva. Lainasin lomaksi mun mummilta känsikonetta huvin vuoksi. Talvisin kynsiä en pysty pitämään esimerkiksi jääkiekkohaskojen takia, mutta kesällä se ei ole ongelma. Siivous yleensä eniten verottaa kynsiä ja usein pyykinpesun jälkeen tajuan että joku kynsistä puuttuu xd

Joku blogin puolella kyselikin että millon tulee uutta videota. Tavoitteenani on kuvata yksi video kesällä joko myday, suosikit tai eniten käytetty meikki lookkini :)

Hyvää kesää kaikille ! 


pusspuss
sina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti