perjantai 24. elokuuta 2012

this is not wonderland, bitch

juu en ole kai sitten muutamaan päivään taaas kirjoitellut koska ei ole ollut aikaa sit kai tai jotain D:
no mutta nyt kun oon vähän kipee niin jäin himaan mutta joo voisin höpötellä jotain täst viikosta taas c:

 maanantaina olen ollut adlin ja venlan kanssa syömässä venlalla kanapastaa ja tiistaina ja keskiviikkona mull on ollu naisten harjoituksii c: torstaina meillä oli koulu kuvais jajaj olin suurinpiirtein kipee koko päivä ja lahnasin varmaan koulukuvissakin pahasti että kiva xd mutta saa nähä sit minkälaiset kuvat tulee,, odotan eniten adlin,venlan, jannan, janeten, annan, lauran ja mun kaverikuvaa c: koulust iskä tuli sit hakee mua kivasti niin että ehtisin bussipysäkille. helsingissä mä sitten olin eemelin ja julian kanssa c: ää olin ihan lahna sillä enkä puhunu varmaanku jotain tunnin välein koska lagasin maailman pahiten, olen pahoillani :c no sitten kotiin tultuani lahnasin vain pahast ja mittasin mun kuumeen nii mul oli sit kuumetta että ihan kiva :c tänään (perjantaina) mä en mennyt kouluun koska en vain nyt jaksanut koska oon kai edelleen vähän kipee,, mutta joo toivon että olen lauantaina terve että saisin nähä ihmisii taas ja muuta c: tässä kaikki.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti