sunnuntai 19. elokuuta 2012

laalalaalalalalauantai c:♥

lauantaina heräsin, johonkin mitä en nyt muista. sitten makoilin vain sängyssäni, koska en jaksanut nousta. noustuani puin tylsät vaatteet jajaj sitten menin alas syömään.. 
okei ehkä en kerro tylsästä alkupäivästäni mitään,, mun piti vain siivota ja tehä puuhommia ( säälikää minua. )

joskus puolen kuuden aikaan lähin kaupungille päin kun sovittiin, että janna tulee sinne mun kanssa c: jannalla kesti hieman, lähdin etu ajoissa joten menin moikkaamaan roosaa ja muita kapeheggareita. jannan saavuttua liityi hänen seuraansa c:

me lähettiin jannan kanssa niille päin koska plaza meni kiinni koska viikonloppu. me jämähdettiin sitten salelle ja jannna osti sielt mulle ja sille mefoa c: sitte hyymm,, mä sain neronleimauksen '' pyydetään adli '' sitten adli saapui hetken kuluttua ja se kutsui venlankin joten emoposse oli taas koossa c:

 me mentii tytin eli jannan koiran kanssa lenkille ja sitten sen jälkeen adli ja venla joutui lähteen himaan ja mä jäin jannalle yös c:

1. jankkukankku 2.adalanal 3.venkkukenkkupenispumppu 4.simppapimppapippelikimppa



BÖ !

chinamään c:

enkommentoi xd

cry emo, cry


puspus

janna sai orgasmin :oo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti