keskiviikko 8. elokuuta 2012

SHOPPAILUA JA VENKULLA YÖKYLÄSSÄ

tiistai aamuna mun piti viel siis värjätä hiukseni punaisiks koska ne oli niinku värinpoiston jälkeen oranssit ja värjäys onnistui hyvin joten nyt mul on niinku kirkkaan punasethiukset hieman aikaa ennenku ne haalistuu xd 


mutta sitten heti kun mä olin saanu meikattua ja laitettua hiukset niin me lähettiin mun perheen kanssa turkuun c: siel me käytiin eka biologisessa museossa jossa oli hienointa kaks muumioitunutta kissaa :oo sitten me syötiin ikeassa ja käytiin ostaa siel pattereita minulle ja muuta ei tarttunutkaan mukaan tälläkertaa. sitten oli paras osuus elikäs shoppailu !! eka me mentiin myllyyn ja sitten sen jälkeen nopeasti skanssiiin koska sina halus c:: 

minä ja veljeni luka
pari kangaskassia carlings
farkut seppälä, tpaita gina, toppi carlings


lähes heti kun mä olin kotiin tultuani syöny niin mä lähin venlalle taino mut vietiin autolla koska satoi hieman D:
siellä oli sitten venlan lisäksi adli ja janna ! meillä oli oikein hauskaa c: luotiin hassut wii ukkelit ja pelattiin sitten hetken c: syötiin ja juotiin totta kaij kaikkee hyvää c: trolollollollollollollol mitäs muuta nyt mä oikein osaisin kertoa kuin että minulla oli taas oikein hauskaa minun parhaimpien ystävieni kanssa ja toivon että heilläkin oli c:

venla ja adli
janna,, ei ollu sinä päivänä muttaku ei ollu muutakaan kuvaa jannast :c


iskä tuli sitten hakemaan mut venlalt joskus 3aikaan koska en jaksanu kävellä xd mutta sitten ei mulla mitään muuta erikoista että mä jopa jaksoin lätkiä kiekkoa ! 300kiekko D: hyymm,, käteni ovat hieeman kipeä mutta se oli aika ihana tunne kun sai vain laukoo niin kovaa kun ikinäpysty,, muuta en nyt jaksakkaan taas kertoo D:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti