tiistai 8. tammikuuta 2013

save me from my mind

helou c:
koulussa on mennyt ihan hyvin ja viime päivinä oon vahtinu hetaa mutta tänään menin koulun jälkeen ensin alinalle ja sitten joskus kolmen aikaan menin koulun kautta kaupungille odottelemaan janettea. siellä sitten taas istuskelin ja join es koska olen jonne.
maanantaina mulla oli hammaslääkäri josta taas vaihteeks myöhästyin. unohdan aina nää hammaslääkärit. mutta sitten kun tulin koulun jälkeen kotiin niin en voinut muuta kun hymyillä kun näin et mun hiukset oli tullut c: 50cm pitkät punaset aidot clip on hiustenpidennykset rapunzellusta. uiuiui kohta mun hiukset on täydelliset kun saan viel omat hiukset värjättyy kun ne on jo hieman haalistuneet. jeij olen iloinen mutta höpöttelen niist sitten lisää kun teen joskus sen videopostauksen kun laitan hiuksiani johonkin suuntaan + ajattelin tehä sen videomeikkipostauksen viikonloppuna jos kerkeän c:


näist kuvis on jo jotain viikko aikaa joten hiustenväri on jo ehtiny enemmän haalistua  D:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti