tiistai 5. helmikuuta 2013

harvoin tavattiin paljon muisteltiin ja sen jälkeen unohdettiin.

apua. en tiiä miks en oo taas saanu vain aikaseks otettuu mun surkeeta kameraa mukaan ja otettuu muutamaa laadutonta kuvaa, pahoittelut siis siitä. käykää seurailee mun instagrammia koska sinne tulee varmasti jatkossa enemmän kuvia. 
+ käykää viel heittää parit kysymykset 

viikonloppu meni taas sitten siitä. oon ollu kotoo mun veljen jääkiekko pelii ja nyt tuli sitten ekaaa kertaa ikävä lätkää. aika surullist mut toivon nyt et saisin tän liikunnakiellon vain pois alta.

tänään mul on ollu iha perus. olin tänään koulun jälkeen alinalla jonne sitten tuli kolmen jälkeen janette ja lähettiin siit sit kapelle. alina meni huilutunnille ja me mentiin sitten janeten kans moikkaamaan adlia ja venkku. tuntuu jotenki et olis ollu joku pitkä loma etten olis ollut pitkään aikaan missään :oo sitten alina tuli soittotunnin jälkeen kaupungille ja kulutettiin siel sit aikaa.

minä vuosi sitten





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti