keskiviikko 13. helmikuuta 2013

teemaviikko1

heij !
meil on tosiaan nyt teemaviikko koulus tai miks sitä pitäiskään kutsuu. ite ainakin tykkään puheutuu ja osallistuu koulun ohjelmaan. jotkut tietysti ajattelee et se on noloo jos pukeituu mut hei haloo kumpi on nolompaa osalistua ohjelmaan vai olla sille ei koska se olis noloo. no mun mielest se on noloo jos  ei kehtaa pukeutuu. ja on oikeest hieno nähä kun ihmiset panostaa tollaseen ! c:

maanantaina meillä oli koulus eläin teema. mull ei oo mitään eläimellisiä vaatteita joten en sitten pukeutunut ainakaan muistaakseni. tiistaina meillä oli joukkue teema. koulus sit kulki erinlaisia pelipaidallisia hahmoja. anna, venla, laura ja mä vedettiin oma ''hipsteri'' porukka. keskiviikkona eli tänään meillä oli harrastus teema. no mä sitten tietysti laitin lähes kaikki lätkäkamat päälle. sain vähän katseita kun kävelin kouluun ja pois. ja toki kouluskin mua vähän katottiin mutta kattokoot. torstaina eli huomenna on teemana punertava väri ja perjantaina sit pitäis pukeutuu tyttöjen pojaks ja poikien tytöiks. perjantaina meil on koulus rusettiluisteluu. toivottavast nyt pääsisin sinne luistelee c:

muuten mulle kuuluu ihan hyvää. kouluskin menee ihan hyvin. tällä viikolla mun pitäis viel tehä rippijuhla kutsukortit, värjätä hiukset, ostaa rippikouluun kaikkee ruokaa ja muuta tavaraa, pakata, mennä sinne leirille jne. tuntuu et olis nyt kauhee kiire täl viikolla xd






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti