maanantai 4. maaliskuuta 2013

I'm scared to get close and I hate being alone


hellurei !
huuhhu viikon päästä mun rippijuhlat on jo ohi. onneks koska kauhee säätäinen remontin ja järjestelyn suhteen. sunnuntaina olin lauran rippijuhlissa ja muuta sitten en sunnuntaina tehnykkään. tänään menin kouluun vast joskus puol 12 aikaan koska mulla oli hammaslääkäri 10.45 ja mä sitten ''myöhästyin'' koulust ekoil tunneil ja sen takii menin vast niin myöhään kouluun ja sen takii kai joudun korvaa 1tunnin. vittu mun hyvä suunnitelma kusas. tänään vain sitten kävin nopeest ostaa es jannan ja venkun kanssa ja menin sit suoraan kotiin. tein ruuan, söin ja aloin maalaamaan. nyt oon käyny koirien kans jo lenkillä ja pitäis mennä tekee iltapalaa. huomenna en taida mennä kouluun kun menen turkuun. iskä menee aamulla pelaa ja sen jälkeen mennään sitten ainakin ikeaan kattoo jotain sinne rippijuhlii. mutta nyt mun verensokeri on jo niin alhaal et on pakko mennä syömän jotain kun täst kirjoittamisestakaan ei tuu mitään kun kädet tärisee niin paljon. 

++ ihana janna tilas liput sinne lanan keikalle mulle ja sille. vikat paikat seisomokatsomoon KENTÄLLÄ ♥ love you janna. oi ihan odotan sitä niin paljon !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti