lauantai 2. maaliskuuta 2013

saa kauans jäädä tämä maa missä ei voi rakastaa.

perjantaina mulla oli ruosinkoe joska oli mulle vaikee. koulun jälkeen menin janetelle ja sen jälkeen kaupungilla janeten ja claudian kanssa. sitten säädettiin siellä kaikki ja lähettin joskus 9 janetelle ja mentiin viettää ssen kotaan aikaa. oli ihan vitun hauskaa. nepokin ilmesty meijänkans viettää aikaa joskus vähän myöhemmin. kyll ainakin oli naurun aihetta niin vitust. mä nukahdin ekana joskus puol6 ja muo sitten häirittiin mun unien aikana ja luulin(koska mun uni) että mun päälle ehitettiin majoneesia xd mutta sitten kun oltiin jossain hypotermiassa (vaikka nuotiotakkapaska oli ollu koko ajan päällä) alettiin  kaikki nukkuu. tulin sitten kotiin jo ennen 9 vahtimaan hetaa ja olen nyt hyvänä lapsenvahtina nukkunu jotain 5tuntii sohvalla heta on vain ollu koneella. näin mulla.
ekassa kuvassa näkyy ''nahka''takki jonka sain janetelta kun se osti uuden. kiitos siitä ja pahoittelen huonoa laatua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti