torstai 11. huhtikuuta 2013

BLOGIN NIMEN MUUTOS, UUSI BANNERI JA ULKOASUN MUUTOS

vaihdoin mun blogin nimeä koska toi vanha ei ollu niin hyvä ja nyt mulla on tumblrissa ja blogissa sama otsikko. samalla tein ittelleni bannerin.

  HELP ME !
sain palautetta että  mun blogi oli hieman synkkä. tiesin sen jo itekki mutta mun mielest on vähän tylsää jos kaikkien blogien värimaailma ulkoasussa on valkonen. 
onko teillä jotain ideoita ? laitanko takas mun galaksi taustan vai mitä teen nyt tälle ?
++

ONKO IDEOITA SEURAAVIIN POSTAUKSIIN ?



2 kommenttia:

  1. missing comma :-------((

    siis pilkku puuttuu tuosta Wonderland-sanan jälkeen. ärhh :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis tiiän et toi pilkku puuttuu että jätin ihan tarkotuksilla pois xd
      mitämitä toi tarkotti tuo alku ? xddd hahah lol sina.

      Poista