tiistai 23. huhtikuuta 2013

HEUREKA, VIIKON ALOITUS JA TET

perjantai menin annan, jannan ja janeten kans kaupungille. perus hengaus ja sen jälkeen mentii syömää janeten kans kebab mun perheen kans. sen jälkee menin kattoo janeten, annan, roosan ja demin salon ensi-iltaan scary movie 5. leffa oli ihan hauska mutta olis ollu varmaan viel hauskempi jos olisin kattonu esim. maman ja muita elokuvii mist oli otettu vaikutteita. kannattaa kyl mennä kattoo. sen jälkeen mentii valtterin kyydillä abc janeten kanssa.


lauantaina vain siivosin ja olin ulkona koska loistava sää. ulkoilutin mattia, leikitin koiria ja opetin hetaa ajaa pyörällä.


sunnuntaina mentii heurekaa mun perheen kans ja janeten kans kattoo body word näytös tai millä sitä nyt pitäsikää kutsuu xd se oli tosi hieno et jos vain on mahollist mennä ja pystyy nii kannattaa ! siel siis oli ihmisii jotka oli antanu sille projektille kuoltuaan kehonsa ja sit siel oli kaikkee esim. ihmisen hermosto, luuranko, verisuonisto, ruokasuolisto, ihan muutaman viikon ikäsia vauvoja ja yks varmaan surullisimmis jos oli nainen jolla oli jo suhteellisen iso vauva mahassa(en muista tarkkaan viikkomäärää). karua. jotenki oli vaikee kuvitella et ne olis oikeit mut kyl ne oli. niit ''kokonaisii' ihmisii oli n.15 paikkeilla en muista tarkaa sitäkää xd mutta oikeest mieleen painuva juttu. mua ainakin kiinnosti. sit päivän päätteeks syömää ikeaan lihapullia ja ranskalaisia c:


maanantaina menin 10kouluun ja pääsin 3. kaks vikaa tuntii oli liikkaa johon en vieläkää osallistu joten aikas rentopäivä. loppu päivän olinkin sit vain kotona.

tänään eli tiistaina mulla oli tet päivä ja olin nyt yhen päivän tetissä hetan päiväkodissa. oli kyl ihan hieno palata vähän niinku ajassa taakse päin vaikka tollanen lastenhoito ei ehkä oo se mun juttu nii kyll mä voisin viel toisenkin päivän siellä viettää. 

huomenna mulla on ekonomian koe. haha ja totesin et kirjat oli lokerossa. jotain niin mun tuuria. mut hyvää illan jatkoa kaikille ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti