perjantai 3. toukokuuta 2013

vapputanssit ja ajan viettoa.

tiistaina meil alko 12.00 vappu tassit. olin ihan hyvällä päällä koska sai laittaa mun mustan niittimekon. jalassa mulla oli vanssit koska mun polvet ei kestä niin kauan koroilla kävelyä ja jalass ähän rikkinäiset sukkikset. paria mulla ei ollu tansseissa joka ei mua ei oikeestaa haitannu. meijän koulus ei vaa oo mun makuun jätkiä. haha. vai onko niit ees missää enää. how know ? mutta siis jos meijän koulus oliskin sillanen tyyppi kenenkans haluisin tanssii nii en mä sitä sais parikseni koska joku muu ehtis ensin koska ei mul oo pokkaa kysyy toista koska ooon aina tollases kohtaa ujo. tarkoitus ei ole nyt vajota itsesääliin koska en harrasta sillaist vaan silkka totuus. mutta tassit meni hyvin koska tanssin kuitenkin annan, claudian ja venkun kanssa. koulussa oli erikois ruokana tortilloja joista tykkään kovasti. koulusta pääsimme 13.00





koulun jälkeen kävin himas ja käytiin ostaa mulle kypärä ja lasit. en ostanu sillast tavallist pallokypärää mikä kaikil tytöil pitäis olla koska jos saan mönkijän niin se ei musta oikein sopis siihen. takatalolla oli suuuret alet joten sain sen lasineen päivineen pyöreesti 90e. kelpas mulle hyvin.

syötyäni lähin kaupungille emopossen kanssa ja sen jälkeen venkulle syömää vähän munkkii ja cocacolaa. i like. sen jälkeen mentii abc ja sit valtteri tule hakee mut ja janeten ja lähettii piuhall. tattadaa. siin iltamenikin kun käytii samal morottaa ihmisii. yöks menin janetelle ja päivästä tuli oikein onnistunut c: 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti