keskiviikko 14. elokuuta 2013

DIAMONDS ARENT FOREVER

heeij !
mullakin on maanantaina nyt alkanu koulu ja oli aika jännää mennä nyt 9lk. mun mielest on tylsää olla koulun vanhimpii koska se on jotenki vaan tylsempää. oon ollu nyt vaan kotona koska ulkona on niin kakka sää. kaikki tuntuu yhtä tylsält koulus ku ennenki mut silti on tullu jo kavereide kans pidettyy hauskaa c:
maanantaina olin jannalla kattoo leffaa, eilen olin lohjalla ja tänään janna ja janette tuli meille kattoo leffaa kun mun piti kattoo hetaa. 

täs on viel parikuvaa mun muutaman päivän kuvaa musta. huhhu kun järkevä lause taas xd 








4 kommenttia:

  1. vitsi mä tykkään sun hiuksista ._. miten ihmeessä ne pysyy noin punasina :D? tai siis kuinka usein sä joudut värjää niit uusiks? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos c: no mä värjään kunnon hiusvärin noin puolentois kuukauden välein mutta sit käytän n. kerra viikos color maskillä jota pidän n. 5-10min päässä c:

      Poista
  2. ihan blogi sulla! löysin tän vast pari päivää sit ja rakastuin :) voisiks tehä jonku meikkipostauksen ku sulla on noi kulmat niin hienosti tehty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ;__; ja juu meikkipostaus on työn alla mutta yritän tehä sen mahollisimman nopeest ! c:

      Poista