maanantai 20. huhtikuuta 2015

KUINKA TEEN MUN KULMAT ? KUVAKOLLAASI

Asia joka jakaa mielipiteitä, ja johon ihmiset kiinnittää usein mussa huomiota eli mun kulmat. Tässä on nyt mun yksi tyyli piirtää kulmat :)

1. Ensinnäkin nytpin mun omat kulmakarvat lopusta päin pois, koska haluan mun kulman hännän olevan ylempänä mitä se olis luonnollisesti. Tietysti nypin myös kaikki muut ylimääräiset haituvat kulmien alapuolelta (yläpuolelta harvoin nypin mitään) sekä saatan saksilla tasoittaa pystysuuntaisia karvova.

2. Harjaan usein karvat ennen meikkaamista, jotta kulma olisi helpompi piirtää. ''Asettuu helpommin''

3. Omien kulmakarvojen täydentäminen punertavan ruskealla luomivärillä.

4. Kulmakynällä (Rimmel) piirrän kulman hännän.

5. Viimeisenä harjaan luomivärin ja kynän rajan, mahd. lisään tummuutta sekä teen loppu fiksaukset.

+6. Satunnaisesti lisään kulmakarvageeliä pitämään lopputuloksen pidemmän aikaa paikallaan.


Toivottavasti kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa :)



pusspuss 
terveisin Sina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti