torstai 2. huhtikuuta 2015

KUN SE SANOO ETTÄ ANTAA TUULEN VAAN PUHALTAA

Hei pitkästä aikaa !

Joohh mistäs sitä alottais. No ainakin siitä, että oon vaihteeksi kipeä. Tuntuu, että tuun aika kipeeks kun tulee pienikin flunssa aalto. Kiitos vastustuskyky 5/5 toimintaa. No mutta mites mulle muuten kuuluu ? Jaa no jaa ja juu. Ei siis mitään kummempia. Koulu kiinnostusta on juu, kaverit pyörii ympärillä juuh, perhekki jaksaa kattoo kun makaan sohvalla ja harkoissakin olen jaksanut käydä. Jee


Olen jopa jaksanut maalailla. Ihanaa kun koulussakin on päässy kuvikseen. Tuntuu oikeest et voisin viettää koko mun elämän sillä luokassa opettajan riesaksi asti. Tuntien aiheet luo haastetta kyllä tarpeeksi. '' Maalatkaa vesiväreillä maisema jossa on pilvi ''-- juu ja morot. No mutta senhän takia mä siellä käyn, että kehittyisin koska mä oikeesti haluan kehittyä !





 Viettäkää hyvä pääsiäinen rakkaat pupuset !

Terveisin Sina 
:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti