maanantai 3. kesäkuuta 2013

PÄÄTTÄRIT JA SYNTTÄRINI

lauantaina kello 8.00 alko meijän koulussä päättärit. siinä meni se puoltoist tuntii ja sit sain todistuksen käteen josta olin tyytyväine kun korotin 4numeroa vaiks en panostanu sen enempää xd  sen jälkeen menin kotiin, siivosin ja ukki ja mummu tuli meille kahville koska mun synttärit. sen jälkee me lähettii mun perheen kanssa syömään mäkkäriin koska sain päättä koska olin synttärisankari ♥ 
sitte ku olin vetäny koko vatan täytee ruokaa menin torille jannan ja annan kanssa. vähän ajan kuluttua kun anna lähti käymää himas janette tuli hakee mua niille. hui kauhia kun menin niille niii ne oli tehny mulle kakun ja niil oli mulle yllätys. yht äkkii ku janette ja claudia oli laskenu 3 nii eemeli oli mun edessä. en ollu tienny siit mitää ja mä sitte pyörin janeten lattialla ilosta ja yllätyksestä. mul meni kyl puol tuntii ainaki tajuta et kaikki oli totta koska se oli niin unelma et se tuli mun synttäreille c: siitä sitte vietettii ehkä yks maailman parhais päivist janeten, claudia, roosan, jannan, annan, venlan, adlin, roosan, eemelin + parin muun hassun.
kiitos lahjoista !
erikoiskiitos viel janetelle yllätyksest c;











10 kommenttia:

  1. se tunne ku tajusin et musta ei otettu paljon vittuukaan kuvii XDD linssilude #1 ja sillee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei emopossee ainakaa lisätty D;;

      Poista
    2. joo mietin just et siellä on tyyliin yks kuva musta ni en viittiny nyt sit tehä postaustakaan siitä. lol. okei musta ei saa onnistuneita kuvia mut eiköhän kaikki naikkoset oo siihen jo tottunut :----Ddd

      Poista
  2. voi hallelujaa claudia juoksee tos vaa tos rööki kädes ja sit on vitun kova olo XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ole betonista tehty :/ ihmisliha on pehmeetä

      Poista
    2. :D:D:Dd no mutku perkele saatana, puhutaan asioista niiden oikeilla tarkoituksilla >:c

      Poista
  3. kyl oot tarkkaan tihrustanu tota kuvaa xdd

    VastaaPoista