tiistai 10. syyskuuta 2013

TSUKUTSUKULLA POIS SALOSTA

perjantaina astuin mun siskon kanssa junaan ja määränpäänä oli tampereen asema turun kautta. lähin mun siskon kanssa viikonlopuksi mun isovanhemmille eräjärvelle ja ne tuli hakee meitä sitten tampereelta. käytiin siinä illalla kebabilla ja söin varmaa maailman isoimma rullakebabin. haha se oli tyylii mun reiden paksune mutta kyl mä sen kahes illas söin kepeesti xd 
lauantaina me mentii johonki eläinpihaa jossa oli jotain aaseja,hevosia,koiria,possuja,hausunäätä,kettu jaja 2 yli söpöö devon rex kisuli aww ;__; en tehny siel varmaa mitää muuta ku istuin yks kissa mun sylissä ja toinen mun vieressa c: lauantai illasta vaan piirtelin ja kävin kävelemässä.
sunnuntaina me tultiin kotiin ja muuta ihmellistä en oo sitten tehnykkään c:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti