lauantai 21. syyskuuta 2013

YOLO = YODO

HELOU ! 

nyt ensimmäiseks haluan KIITTÄÄ KAIKKIA MUN 114 LUKIJAA ! oon pahoillani kun en oo saanu pitkään aikaan tehtyy videoo koska mun kamera on kakka mutta yritäs saada mahdollisimman nopeeks videoo ja sen aiheena olis varmaan meikki mutta ei siitä sen enempää vielä c;

mun viikko on kulunut tetissä olessani hyvin. olin salon kitarataivaassa jannan kanssa. se oli tosi rentoo ja tykkäsin kovasti c: nyt kun mietin kouluun paluut niin siit tulee varmaa iha persettä mutta ei voi mitää 

tänään kierrettiin mun perheen kans pari kirppistä läpi ja löysin ton takin mikä mulla on nois kuvis. se makso 5e mutta laitan parempaa postausta siitä ja parista muusta ostoksesta c:

tein tänään ruuan ja sen jälkeen lähin kaupungille. venla ja janna tuli sinne mun kanssa ja sen jälkeen mentiin vaan ulos istumaan ja räpsittiin muutama kuva joten saatte nyt ''nauttii'' niistä xd c:











KÄYKÄÄ LIITTYY LUKIJOIKSI !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti