sunnuntai 16. syyskuuta 2012

heeij ! ..

.. sori postaan perjaattessa ehkä hieman myöhässä, koska en oo vain jaksanu nyt aikasemmin kirjottaa D:
mun viikko on menny ihan normaalisti. olen ollu harkoissa tiistaina,keskiviikkona ja perjantaina. kouluski oli joku ihme testi viikko, koska joka päivälle oli varmaan joku testi. mutta enpä jaksanu kyllä lukea niistä mihinkään. harmi sinänsä. 
torstaina koulu alko ihan normaalisti. menin 8kouluun ja sitä rataa. ruokailun jälkeen meijän piti lähtee urheilukentälle, koska koulujen väliset kisat. se oli ihan kivaa ku oli vapaampaa ja sai kyylätä kaikkii ihmisii. 


koulun jälkeen mä lähin sitten jannan, venlan ja adlin kanssa kaupungille. kaupungilla me kierrettiin parissa kaupassa mun takia, koska mun piti kattoo uutta takki ja kenki. tietysti kunnon päivään kuuluu mäkissä syöminen joten me mentiin mäkkiin syömään c: venla lähti kampaajalle ja mää ja janna jäätiin venaa sitä kaupungille ja sillä aikaa adlin piti mennä käymään kotona. sitten kun venlasta oli tullut musta pää niin me mentii jannan ja venlan kanssa paukkulaan adlin kanssa. siellä me sitten vietettiin loppu päivä c: mullaon kyllä niin parhaita kavereita joihin voin luottaa ja jotka on vain niin tyhmiä ! kaikella rakkaudella toki lapset c:♥

venkku hiustenpidennyksillä







1 kommentti:

  1. Blogissani on sinulle haaste ! :)
    http://elanhetkessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista