perjantai 21. syyskuuta 2012

we were just kids in love.

heeeij ihmiset c: ! mun viikko on menny aika normaalisti koulun ja harkkojen suhteen eikä nyt vapaa-ajallakaan mitään ihmeellist oo tapahtunut. ihan normi maanantaina ihmisten kanssa. tiistaina harkat. keskiviikkona es adlin ja jannan kanssa. torstaina ''vahdin'' hetaa illan ja ''luin'' kokeeseen. 
'' sina ootko sä taas istunu koko illan koneella ? '' 
'' en,, kyllä mä  tossa jätskiä söin sohvalla '' 
perus minä D:D


kädessäni on silkkaa taidetta !

pipo h&m , takki seppälä , kengät mekka



näin meillä kun opo/ope ei oo paikalla
tehtori:: mites tämä liittyy kouluun ?
(tarkoitti kun mä kuvasin näitä ihmisiä) 
minä:: tallennan muistiin tietoja c:









tänään(perjantaina) menin 10kouluun niinku normaalistikkin perjantaisin. meil oli kemian koe ja sit mulla oli myös terveystiedon testi. koulun jälkeen mentiin adlin, jannan ja lauran kanssa ensin k-citymarkettiin ja siel mä tietenki ostin es ja tuplan c: sitten me mentiin kirpparille mist löysin pari paitaa ja lompakon c: sen jälkeen ihan perus käytiin kiertelee kaupossa vaatteita ja mä taaas kuolasin siel kaikkien ihanien vaatteiden perään ;__; venaan vaaan että saan kunnolla rahaa jotta voisin mennä eemelin kanssa vaateostoksille,, sitä odotellessa c:

tietää taas että kausi on alkanut kun iskä on järkänny viikon lopun täyteen pelejä c: lauantaina ja sunnuntainan molempina pelit c: mutta eipä sitten varmaan muuta heipheip !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti