torstai 6. syyskuuta 2012

kaunis hymy tai sitten ei c:

helou vain kaikki taas vaihteeks c: mä olen nyt kotona tähän aikaan päivästä koska mull oli hammaslääkäri ja mult otettiin yks hammas pois :o joo no ei tuntunu kyllä yhtään miltään. meinasin vaan alkaa nauraa koko ajan koska jännä tunne xd jännää on se että mun huuli on viel puoliks tunnoton jajaj nii jännäääää ! 
en saa muuten syödä mitään pariin tuntiin joten yh en tiedä mitä teen tääl kotoo,, onneks kuitenki tietokone pelastaa c:
tänään kuitenkin ajattelin mennä adlin ja venlan kanssa komurille(kmarketille) kun ne pääsee koulusta koska sina tahtoo es,, hi hi hiii ! en kyl tiiä voinko juoda sitä D:

mutta tällä viikolla en ole oikeastaaan tehnyt mitään ihmeellist koska nuha :c sekin on jännää taino ei oo se on tyhmää ! 
eilen olin kuitenkin julian, sofian ja lauran kanssa kahvilla taino kaakaolla koska kaakao ♥♥ sitten kaakao tuokion jälkeen menin himaan ja tein ruokaa nammnamm pastakastiketta ja pastaa c: sitten mä menin sen jälkeen äitin työ paikalle hinnoittelemaan jajaja se oli kivaa kun sain lätkii sillasella ''tarjous koneella'' hintalappuja jajaja oon aina miettiny mikä sen mekanismi on ja nyt sain sen selville,, olen iloinen c: kuuden aikoihin mä menin sitten äitin ja boogien kanssa johonki koira juttuun ja mä sitten istuin sen aikaa autossa. yritin nukkua ja palelin ;___; mut sit jonkin aijan pääst äiti keskeytti mun unet ja ei sitten mitään muuta ihmeellistä tapahtunutkaan sinä iltana c:

yh mun kamerast on vaihteeks patterit loppu niin en ole saanut mitään kuvia :c surullist ! 

me kovikset ! heta ja minä  c:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti