torstai 13. syyskuuta 2012

- jotain tällästä olen joskus kirjoitellut -

 
joskus haluaisin uuden elämä
joskus taas elämäni on mitä ihaninta
en ole suosittu enkä kovinkaan rakastettukkaan
mutta
omistan rakkaita ystäviä joita kaipaan aina
tiedän etten ole täydellinen,
olen usein yllätävänkin ilkeä ja
enkä huomio muita tarpeeksi
olen myös joskus aika äkki pikainen sanoissani
haluaisin muuttua
en halua olla ilkeä kenellekkään
enkä halua loukata ketään
joskus haluaisin palata ajassa taaksepäin, mutta
nyt kun mietin elämäni oli vähän aikaa sitten aivan helvettiä
uskoin vääriin ihmisii vain koska he olivat ''suosittuja''
ja en tajunnut ketä minusta oikeasti välitti
ja olen kiitollinen niille harvoille jotka sillon tukivat minua
haluaisin muuttaa asioita elämässäni
haluaisin pitää pienen tauon ja katsoa miten oikeasti
ihmiset ajattelisivat jos minua ei enään olisi
haluisin olla eräänlainen ''kummitus'' hetken aikaa
kukaan ei huomaisi minua vain tuntisi
haluan tietää ketkä oikeasti välittävät minusta ja
kenelle olen vaan ilmaa
 
 19/11/11 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti