tiistai 11. syyskuuta 2012

vähän mun karvaturreistani c:

 ajattelin vähän kertoo mun kisuleista ja koirastani c: 
meillä on kyl vie 2marsuu ja kani mut mul ei ollu niist valmiita kuvia niin enkä tänään ehtiny ottamaan D:
tää on nyt vähän tällänen nopea postaus, pahoittelen siitä :c


pekka & maija
 hihi pekka on minun oma kisuni jonka sain 4vuotis synttärilahjaks ja nyt se on jo yli10vuotta :o minun omavauvvani on siis vanhus jo c: 
 se on aikas kivali koska se on suloine ku se nukkuu mun vieressä c: mutta pekka on siis mun ykkös kisu !!1

pekka & maija
sitten noissa kahdessa kuvassa on myös maija c: maija on kai jotain 9vuotta. maija tuli meille lentokoneella jostain toiselta puolelta suomea. se on hieman arka tuntemattomille ja must tuntuu et se on aika usein vittuuntunut (älkää kysykö xd se näyttä siltä joskus) maija on oikeesti kaunis kissa ja kiva c:


matti
 matti  meijän vähän tyhmä kissa c: se on noin 7vuotta. maija on matin äiti taino en jaksa käyttää nyt mitään hienoa termistöä tässä xd eli matti on siis maijän yksi pentu kun maija on saanut yhden pentueen c: matti on tuollainen paksuturkkinen, tyhmä ja se ajattelee ruokaa niiku minäkin c: matti oli/on muuten ihan älyttömän söpö iltaisin kun sen pupillit on sillaset söpöt ;__;

boogie
boogie tuli meille tossa kesä alussa ja se oli sillon 2vuotta. sen on austraalianpaimenkoira c: jotenki aika hupsu. se käy mun äitin kans erinlaisissa koulutus ja muissa vastaavissa koirajutuissa c: se on sulonen kun sen ihan pikkupikku töpöhäntä heiluu ;__;

boogie

2 kommenttia: